Cook4Me touch to nowatorskie połączenie smartfona i wielofunkcyjnego narzędzia do gotowania marki Tefal. Nie jest to kolejne, wielofunkcyjne urządzenie, których jest wiele w polskich kuchniach. To zupełnie nowa jakość i kategoria.
– W skrócie iGotowanie to przyrządzanie posiłków przy pomocy „samogotujących” i „samomyślących” urządzeń – mówi Karolina Rosińska (Product Manager marki Tefal). – Nie musimy kontrolować całego procesu. Wystarczy, że wybierzemy jeden z 250 wgranych do Cook4me touch przepisów i będziemy podążać za instrukcją w formie wideo. Składniki wystarczy wrzucić do środka i to tyle. Gotowanie nie było nigdy takie proste.
W ogólnopolską kampanię Tefal zaangażowały się w sposób zintegrowany agencje należące do grupy dentsu Polska. Za kreację odpowiedzialny jest Isobar Polska, za produkcję Propeller Film, zakupem mediów zajęła się agencja iProspect, a nadzór nad całością kampanii sprawuje Red8 Advertising. Za postprodukcję odpowiada agencja spoza grupy dentsu – Badi Badi.
– Nasza współpraca z marką Tefal przy promocji Cook4Me touch wykracza poza tradycyjne działania reklamowe – mówi Urszula Olszewska z dentsu Polska. – W ramach kampanii 360 pokazujemy innowacyjny i inteligentny produkt technologiczny, który trudno przyrównać do innych, znanych nam urządzeń na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że będzie to rewolucja w polskich kuchniach – przejście z gotowania do iGotowania.
W ramach promocji został wyprodukowany 15-sekundowy spot reklamowy przystosowany do emisji digital (video, display, social media, programmatic, mailingi i artykuły) oraz tradycyjnie - w telewizji i kinach. Dentsu Polska przygotował także kampanię influencerską, która ma wesprzeć działania reklamowe.
– Bardzo nas cieszy tak kompleksowe i kreatywne podejście do kampanii, które otrzymaliśmy od grupy dentsu Polska – mówi Karolina Rosińska (Product Manager Tefal). – Mocno wierzymy w to, że Cook4Me touch zrewolucjonizuje polskie kuchnie. Kampania przygotowane przez dentsu Polska ma nam w tym pomóc.