Przygotowywanie kawy to o wiele więcej niż efekt końcowy – za każdym razem mamy do czynienia z bogatą opowieścią, która przemawia do wszystkich zmysłów, tworząc w ten sposób kompletne doświadczenie oferujące przyjemność na wielu poziomach.
Nowy ekspres WMF – Perfection – pozwala doświadczyć tej emocjonalnie fascynującej podróży na własnej skórze, a udział znanej aktorki Diane Kruger w kampanii promocyjnej ekspresu sprawia, że ma ona iście hollywoodzki charakter.
WMF Perfection został stworzony z myślą o wszechzmysłowej przyjemności smakoszy kawy, począwszy od wyrafinowanego wzornictwa i intuicyjnego ekranu dotykowego, poprzez nastrojowe oświetlenie LED, skończywszy na zaawansowanej technologii tłumienia hałasu podczas pracy ekspresu, która sprawia, że natężenie dźwięku jest wręcz idealne. W kontekście harmonii doznań warto wspomnieć też o wyjątkowych playlistach dostępnych na Spotify z okazji premiery WMF Perfection – pozwalają one odkryć brzmienia kawy z całego świata i delektować się swoim napojem przy nastrojowych dźwiękach.
Nowy ekspres WMF oferuje łącznie 18 rodzajów napojów o niezrównanych walorach smakowych, m.in. ristretto, café au lait czy caffè macchiato, które mogą zostać w łatwy sposób spersonalizowane i zapisane w 16 profilach użytkowników. WMF Perfection został wyposażony w dwa termobloki: pierwszy gwarantuje perfekcyjną, stałą temperaturę podczas ekstrakcji dla imponującego aromatu kawy, drugi zapewnia idealną temperaturę do spieniania mleka, dzięki czemu pianka jest zawsze perfekcyjna. Z kolei opatentowany młynek ze stali nierdzewnej posiada pięć różnych poziomów mielenia, umożliwiając dostosowanie kawy do swoich preferencji.
WMF Perfection pozwala przenieść doświadczenie picia kawy w wymiar 3D, dodając mu głębi i autentyczności – z ogromną korzyścią dla efektu końcowego.