1300 drzew i 10 000 m2 lasu posadzonych wspólnymi siłami pracowników Groupe SEB, fundacji Las na Zawsze i agencji Cape Morris - tak zakończyła się kampania launchująca nowość w portfolio KRUPS, czyli ekspres Evidence ECO Design. Była to naturalna część i idealne zwieńczenie działań promocyjnych dla najbardziej proekologicznego produktu w portfolio marki.
Evidence ECO Design aż w 62% zbudowany jest z materiałów z recyklingu, a 90% produktu nadaje się do ponownego przetworzenia. Imponujące parametry zainspirowały do akcji, w której KRUPS zobowiązał się do posadzenia 10m2 lasu za każdy zakupiony ekspres. 21 października, w Suchowoli nieopodal Białegostoku, spotkał się pokaźny i zaangażowany zespół, aby spełnić złożoną obietnicę.
Drzewka dostały m.in. tak wdzięczne imiona jak: Paulinka, Franciszek, Filip czy Eugenia. Za każdym z nich stała osobista historia. Jedni sadzili dla swoich przyjaciół, inni w intencji bardziej świadomego podejścia do przyrody. Hektar lasu, w którym okazy urosną do 35 metrów i mogą tam żyć nawet za 500 lat sprawiły, że wśród uczestników eventu pojawiły się refleksje o zbawiennej roli bycia w naturze oraz możliwości zwolnienia na moment. To była również doskonała okazja do integracji wypełnionej uśmiechami, świetną atmosferą i pozytywnym podejściem do tego typu przedsięwzięć w przyszłości. Tym bardziej, że jest to zgodne z wyznaczoną przez Groupe SEB strategią zrównoważonego rozwoju całej firmy.
Zapis podlaskiej akcji sadzenia lasu można zobaczyć na Instagramie fundacji Las na Zawsze: https://www.instagram.com/tv/CkD1RjLAEvO/?utm_source=ig_web_copy_link