Nie wyobrażasz sobie życia bez steka? A może od lat jesteś wege? Masz dużą rodzinę? Albo wprost przeciwnie – przygotowujesz posiłki tylko dla siebie? W swojej najnowszej kampanii Tefal pokazuje, że bez względu na styl życia, preferencje żywieniowe i sposób gotowania grillowanie naprawdę jest dla każdego!
Kampania „Zrób sobie OptiDzień!” ruszyła z początkiem września i już cieszy się sporym zainteresowaniem. Nic dziwnego. Grillowanie większości z nas kojarzy się z przede wszystkim z kiełbasą czy szaszłykami oraz z weekendowym popołudniem na działce. Tefal udowadnia, że dzięki wszechstronnym OptiGrillom wachlarz możliwości jest o wiele szerszy.
Pyszne efekty zostają w rodzinie
OptiGrillów Tefal nie tylko użyjemy bez względu na porę roku czy pogodę, ale przede wszystkim możemy przygotować z ich pomocą wszystkie codzienne posiłki, od śniadania po kolację – i to z gwarancją perfekcyjnych rezultatów dzięki zaawansowanym technologiom, m.in. automatycznemu pomiarowi grubości składników czy wskaźnikowi poziomu ich wysmażenia.
W kampanii marka skupia się na czterech grillach z rodziny OptiGrill: już docenionych OptiGrill Elite i OptiGrill Elite XL oraz stosunkowo nowych na rynku, ale świetnie przyjętych OptiGrill 4W1 i OptiGrill 4W1 XL. Krótko mówiąc: jest, z czego wybierać! W zależności od naszych potrzeb możemy postawić m.in. na większą powierzchnię grillowania, grilla z możliwością rozłożenia na płasko, aby przygotować pełny obiad za jednym razem czy model z inteligentnym asystentem grillowania, jeśli cenimy najwygodniejsze rozwiązania. Z kolei to, co ugrillujemy, zależy wyłącznie do naszego pomysłu i potrzeb.
Ty też zrób sobie OptiDzień!
Kampanię „Zrób sobie OptiDzień” wspiera czworo influencerów kulinarnych, których różni niemal wszystko, od osobowości i diety po wielkość rodziny: Ania Włodarczyk, Jurek Sobieniak, Dominika Olejnik i Andrzej Andrzejczak. Pojawili się oni nie tylko w video kampanijnym, ale publikują też w swoich social media materiały z codziennymi daniami przyrządzonymi z użyciem jednego z czterech OptiGrillów (śniadanie, lunch/przekąskę, obiad i kolację).
Tefal zapowiedział, że przepisy na wszystkie potrawy przygotowywane przez influencerów trafią do darmowej aplikacji MyTefal, żeby mogły inspirować jak najszerszą rzeszę odbiorców.
Atrakcyjna promocja
Jednocześnie trwa promocja „Kup i odbierz w prezencie lub za 1 zł” obejmująca wszystkie OptiGrille z kampanii z atrakcyjnymi akcesoriami w roli głównej (praska do burgerów i szpikulce do szaszłyków).
Wszystkie informacje i materiały dostępne są na kampanijnej stronie internetowej: https://www.tefal.pl/optidzien